אנו מציעים מגוון רכב של רכבים מפנקים: מיני, משפחתי, מנהלים ורכבים גדולים. הסניף שלנו נמצא במקום מרכזי בבני ברק, רחוב אהרונוביץ 8. אתם מוזמנים להגיע אלינו בקלות בתחבורה ציבורית או במונית, מכל חלקי הארץ.

השכרת רכב בבני ברק

צריכים השכרת רכב 7 מקומות למשפחות דתיות? רכב פרטי? אם אתם מחפשים לשכור רכב בבני ברק או בכל אזור אחר בארץ, יש לקחת בחשבון כי השכרת רכב בבני ברק ובכל עיר, מצריכה בדיקה של סוג הרכב המושכר, אבל בהחלט לא רק. מה עוד? - הנה המדריך המלא מאת צוות רנטה השכרת רכב ב"ב.

אנו מציעים מגוון רכב של רכבים מפנקים: מיני, משפחתי, רכבי 7 מקומות, מנהלים, רכבים גדולים המותאמים למשפחות דתיות, רכבי SUV ועוד. הסניף של חברת רנטה נמצא במקום מרכזי בעיר בני ברק, רחוב אהרונוביץ 8, בו תוכלו למצוא שירות אדיב, נעים ומדויק לצרכים שלכם. אתם מוזמנים להגיע אלינו בקלות בתחבורה ציבורית או במונית, מכל חלקי הארץ. אם אינכם בטוחים איזה סוג רכב לשכור, צוות RENTA הכין עבורכם את הטיפים הבאים:

  • גודל הרכב: אם הוא רק עבורכם ובני הזוג, מכונית האצ'בק קטנה או משפחתית קטנה יכולות לעשות את העבודה.
  • ביטוח: השכרת רכב בבני ברק ובכל עיר תצריך גם ביטוח, כאשר יהיה מומלץ לבדוק גם לגבי ביטול השתתפות עצמית.
  • עלות הדלק: קחו בחשבון שהדלק הוא "עליכם", כלומר אתם משלמים אותו. לכן השתדלו לבחור רכב חסכוני עם עדיפות להיברידי או אפילו חשמלי.
  • הגבלות השכרה: חלק מחברות השכרה מגבילות קילומטראז', כך שחשוב לבדוק זאת מראש.

האם היא מקצועית - מה לחפש בחברת השכרת רכב?

השכרת רכב בבני ברק זה דבר אחד, אבל השכרת רכבים בני ברק צריכה להיעשות באמצעות חברה מקצועית ומהימנה, שזה כבר דבר אחר לגמרי. בפועל, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים חברת השכרת רכבים בבני ברק ובכלל ברחבי הארץ. למשל, מומלץ לבדוק את צי הרכבים של חברת ההשכרה ועד כמה הוא כולל רכבים חדישים בתוכו.

בעוד שחלק מהחברות מספקות רכבים מושכרים עם קילומטראז' של 100,000 – 200,000 ק"מ ומעלה, חברות אחרות מקפידות על חלופה של רכבים כאשר אלו מתיישנים. לכן, אל תחששו לשאול (אפילו בטלפון) לגבי הקילומטראז' של הרכב שאתם עומדים לשכור מהחברה. כך תוכלו לוודא שהוא אמין ובטוח לנהיגה, ושאתם מקבלים כמובן תמורה לכספכם.

השכרת רכב בבני ברק: שירות בזמינות של 7\24  

בין אם מדברים על השכרת רכב בבני ברק או בכל עיר אחרת בארץ, חשוב לקחת בחשבון את הנושא של המיקום בו אתם שוכרים את הרכב וכן את המיקום בו אתם מחזירים אותו. ישנן חברות השכרה עם סניפים שונים אשר פזורים ברחבי הארץ, מה שבעצם מקל על הלקוחות בכך שמאפשר להם להחזיר את הרכב במספר מוקדים שונים.

מעבר לכך שחברת רנטה מאפשרת השכרה והחזרה בכמה מוקדים שונים. חברת RENTA מייעדת שירות הנועד לסייע ללקוחות בכל שעה ובכל מקום 7\24. צוות רנטה יוכל לספק לכם סיוע בכל מקרה בו תיתקעו עם הרכב, או שמא תצטרכו כל שירות אישי אחר או שירות טכני. זה, כשלעצמו, הינו שירות חשוב במיוחד שיש לוודא כי חברת ההשכרה מספקת לכם.

בדיקת צי הרכבים ואופציות השכרת הרכב

באופן כללי, צי הרכבים של חברת השכרת הרכב צריך לכלול כמה שיותר אופציות. עם זאת, ישנם רכבים בישראל הנחשבים יותר פופולאריים מאחרים. בתוך כך, אלו הם הרכבים הנפוצים בחברות השכרת רכב בבני ברק ובכלל בארץ:

סוגי רכב

 סקירת רכב

רכבי מיקרו 

אלו הם הרכבים הקטנים ביותר בכבישים, כאשר אלו יתאימו בעיקר לשימושים עירוניים.

מיני וסופר מיני

מכוניות כמו סוזוקי סוויפט הן סופר מיני, בעוד כי קיה פיקנטו הן מכוניות מיני. אלו מתאימות אמנם לשימוש עירוני, אך ניתנות לנסיעה גם בכבישים מהירים.

משפחתיות

אלו מתחלקות למשפחתיות קטנות, האצ'בק ומשפחתיות גדולות עד מכוניות מנהלים וסלון. מתאימות לרוב סוגי השימושים, למעט נסיעת שטח.

SUV

קטגוריה זו כוללת גם רכבי 4X4, כאשר אלו יתאימו לצרכי טיולים בד"כ, כמו גם למשפחות הזקוקות ליותר מקומות ישיבה.

 

השכרת רכב בבני ברק: תוספות אפשריות לנסיעה טובה

כאשר מעוניינים לשכור רכב בבני ברק, צריך לקחת בחשבון את סוגי התוספות שניתן להוסיף כדי להנות משקט נפשי ולהגדיר את הפרקטיות. למשל, אם יש לכם ילדים קטנים, תוכלו לבדוק לגבי האופציה להוסיף בוסטר לתינוק. זה יעלה לכם עוד כמה שקלים אולי, אבל בחלק מחברות ההשכרה ניתן גם לקבל את הבוסטר בחינם.

כמו כן, ישנם אנשים אשר פחות מתמצאים בניווט באמצעות הטלפון הנייד, כך שבמקרים אלו כדאי לברר לגבי האופציה של GPS מובנה ברכב. ולא פחות חשוב, כדאי לבדוק אילו סעיפים בביטוח ניתנים להוספה על מנת להנות משקט נפשי בידיעה שאתם מכוסים מכל הכיוונים. למשל, ביטול דמי השתתפות עצמית בעת הפעלת הפוליסה, ביטוח תאונות דרכים וכולי.

שדרוגים פיננסיים בהשכרת רכבים בבני ברק

בין אם מעוניינים לשכור רכב בבני ברק או בכל עיר אחרת, מומלץ לבדוק מראש מהן העלויות הנוספות להשכרת הרכב וכיצד ניתן להוזיל אותן. לדוגמה, בחברות רבות נהוג לתמחר בנפרד נהג שני, כאשר עלות זו יכולה להתבטא בעוד כמה שקלים ליום.

כאשר אתם עומדים לשכור את הרכב, מומלץ לוודא מול חברת ההשכרה מהם דמי העלות בעבור נהג שני. אם הם גבוהים, כדאי להפעיל את שריר המו"מ שלכם ולנסות להתמקח על כך. בחלק גדול מהמקרים חברת ההשכרה תהיה מוכנה לוותר על דמי הנהג השני.

למה רנטה?

כשמדובר בהשכרת רכב בבני ברק או בכלל באזור המרכז, רנטה היא הבחירה הטובה ביותר לכל דעותיהם של מאות לקוחות מרוצים של החברה במשך השנים. עם ניסיון עשיר של שנים רבות בענף השכרת הרכב בישראל, אנחנו מציעים מגוון אפשרויות השכרה וליסינג, בהתאמה מלאה לצרכים של כל לקוח ולקוחה הנכנסים בדלתנו.

רנטה היא הרבה יותר מסוכנות השכרת רכב, אנחנו כאן כדי לתת לכם שירות איכותי, זמין ומהיר. איתנו, אתם יכולים לנסוע בראש שקט לאן שרק תרצו. כמו כן, אנו מייעדים רכבים שימושיים במיוחד עבור משפחות דתיות בבני ברק, לרבות השכרת רכב 7 מקומות ישיבה בבני ברק. עם שירות ללא דופי ורצון לסייע לכל לקוח ולקוחה, אנו הבחירה הבטוחה בענף השכרת הרכב בארץ.

אנחנו כאן בשבילכם! 7\24!

הנציגים שלנו עומדים לרשותכם 24 שעות, 7 ימים בשבוע. נשאר לכם רק לבחור את הרכב שתרצו, לקפוץ אלינו, וליהנות מנסיעה מפנקת ברכב חדיש. בנוסף, צוות רנטה עומד לרשותכם 24 שעות ביממה כולל מוקד לילה המספק תקלות וחילוצים, על מנת לתת ללקוחות מענה יעיל בפרק זמן קצר.

זמן מיותר, יש לכם? שיערנו שהתשובה היא שלילית. לכן, היה לנו חשוב שהשכרת רכב דרך האתר שלנו תהיה נוחה ומהירה. מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור רכב מקטלוג הרכבים באתר ו... להגיע אלינו כדי לקבל את המפתח. ושתהיה נסיעה טובה ובטוחה!

הסניף שלנו נמצא בבני ברק, כתובת: אהרונוביץ 8 בני ברק

מחפשים השכרת רכב בפתח תקווה? לחצו כאן

השכרת רכב בבני ברק