בדומה לאזורים וערים אחרות בארץ, גם השכרת רכב בפתח תקווה מצריכה בדיקה של כמה גורמים שונים, ואנו לא בהכרח מדברים על מחיר השכרת רכב פ"ת. מעבר לנושא של עלות השכרת רכבים פתחו תקווה, חשוב גם לברר עד כמה הרכב אכן מתאים לצרכים שלכם. כיצד? המשיכו לקרוא.

נכתב ע”י מערכת רנטה 23.1.23

בין אם תשאלו את צוות רנטה השכרת רכב או צוות כל סוכנות השכרת רכבים אחרת, כל אנשי המקצוע בתחום יגידו לכם שצריך להתחיל עם התאמת ציפיות וצרכים. במילים אחרות, יש צורך לוודא שהרכב שאתם עתידים לשכור אכן מתאים למה שאתם מתכננים. בעוד שישנם רכבים קטנים בקטגוריית המיני והסופר מיני, ישנם גם רכבי פנאי גדולים, ג'יפים ועוד. במה בוחרים? בואו נעבור על הקטגוריות הנפוצות בארץ של רכבים להשכרה.

קטגוריות נפוצות של רכבים להשכרה

בסופו של דבר (או בתחילתו), השכרת רכב ליום פתח תקווה מתחילה בבחירת הרכב הנכון. ובין אם תבחרו לשכור רכב דרך רנטה השכרת רכב או דרך סוכנות אחרת, בדרך כלל יוצעו לכם קטגוריות הרכבים הבאות:

1. רכבי מיני להשכרה ליום או יותר

רכבי מיני הם יצורים קטנים ומופלאים שמותאמים במיוחד לסידורים בעיר, אבל גם לנסיעות בינעירוניות. רכבים אלו מושכרים בהמוניהם בכל יום ברחבי הארץ, ולרוב הם יוצעו להשכרה במנועים של 1.0 ליטר ומעלה. מדובר לרוב על רכבים כמו קיה פיקנטו, ניסאן מיקרה, פיג'ו 108, סיטרואן C1 ועוד. רכבים אלו הם הזולים ביותר עבור השכרת רכב בפתח תקווה ובכלל. אגב, ניתן גם לשכור רכבי מיקרו, שהם אפילו יותר קטנים ממכוניות המיני (כמו רכבי מרצדס סמארט).

2. השכרת רכבי סופר מיני

רכבי סופר מיני הם קצת יותר גדולים מרכבי המיני, כאשר אלו בדרך כלל גם מאובזרים יותר מקטגוריית המיני. מדובר על רכבים כמו קיה ריו, רנו קליאו ורנו מגאן, פיג'ו 208 ועוד, שמוצעים להשכרה עם מערכי בטיחות יותר מתקדמים ממכוניות המיני. 

3. השכרת רכב משפחתי

אם אתם מחפשים השכרת רכבים משפחתיים בפתח תקווה או בכל אזור אחר, אתם מקבלים רכב שמותאם כמעט לכל סוגי המטרות. החל מנסיעות משפחתיות, דרך נסיעות עסקים ועד טיולים עם הילדים, השכרת רכב משפחתי מאפשרת לכם להנות מרוב העולמות (למעט פנאי ושטח). בקטגוריה זו נמצא רכבי יוקרה משפחתיים, סדאן (4 דלתות) או האצ'בק (5 דלתות), מכוניות מנהלים, מכוניות סלון ועוד.

4. רכבי שטח, SUV, קרוס-אובר, טנדרים ועוד

בין הרכבים המשפחתיים לבין רכבי ה-SUV למיניהם, תמצאו עוד קטגוריות השכרת רכבים רבות כמו השכרת מיניוואן, השכרת טנדרים ומשאיות ועוד. כאשר זה נוגע לרכבי SUV או קרוס-אובר, יש כמה דגשים חשובים שכדאי לקחת בחשבון. למשל, האם אתם מעוניינים ברכבי שטח עם הנעת 4X4? האם הנעה קדמית רגילה מספיקה לכם? מטבע הדברים, ככל שהרכב יהיה מאובזר יותר, ככה מחיר השכרת רכב בפתח תקווה יהיה גבוה יותר.

כמה עולה השכרת רכב ליום?

בין אם אתם מחפשים השכרת רכב ליום פתח תקווה או בכל אזור אחר בארץ, המחירים ינועו וישתנו לפי קטגוריות שציינו כאן במאמר. בעוד כי מחיר השכרת רכבי מיקרו, מיני וסופר מיני יכול לנוע בין 85 ₪ ל-150 ₪ ליום, רכבים אחרים יכולים לעלות לכם כ-350 ₪ - 650 ₪ ומעלה ליום בודד.

כדי להוזיל מחירי השכרת רכב פ"ת עד כמה שניתן, אנו ממליצים לערוך השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים. בין הצעת מחיר אחת לאחרת שתקבלו, תבדקו את כל הפרטים הנדרשים לכם, כולל ביקורות מקוונות על אותה חברת השכרה. מה עוד חשוב לבדוק? הנה כמה דגשים וטיפים לפניכם, המשיכו לקרוא.

דגשים להשכרת רכב – מה חשוב לבדוק?

אפשר בקלות לחפש באינטרנט טיפים להשכרת רכב, אבל חשוב לבדוק שהטיפים האלו רלוונטיים למקרה שלכם. אם אתם צריכים ייעוץ בנוגע לסוג הרכב או סוג המסלול המתאים לכם, הקפידו לקבלו מאת חברות בעלות מוניטין בשוק הישראלי, כדוגמת רנטה השכרת רכב פתח תקווה.

ייעוץ השכרת הרכב אמור להינתן בחינם וללא התחייבות. אם חברת השכרת רכב ליום פתח תקווה מבקשת תשלום על ייעוץ השכרה הרכבים, דרשני, חפשו חברה אחרת. ולא פחות חשוב, תמיד תתעדו בעצמכם את הרכב לפני שאתם שוכרים אותו. תצלמו כל שקע בפח, כיפוף או מכה ברכב שאתם שוכרים.

אולי יעניין אותך גם