נהגים חדשים? בטח שמתם לב לכך שחברות רבות לא מאפשרות לנהגים צעירים להשכיר רכב. אז – מה הפתרון? כל מה שצריך לדעת על השכרת רכב לנהג חדש

נכתב ע”י קובי לוי - מנכ"ל רנטה 23.2.22

חברות רבות להשכרת רכב לא מאפשרות לנהגים חדשים להשכיר רכבים, הן דורשות ותק רישיון של שנתיים, או לפחות שנה. בנוסף, החברות מגבילות את סוג הרכבים הזמינים לנהגים חדשים. החיפוש אחר חברה להשכרת רכבים שמוכנה להשכיר לנהג חדש עלול להיות מתיש, המדיניות משתנה מחברה לחברה, אך בסופו של דבר רוב החברות לא רוצות להסתכן ולהשכיר רכבים לנהגים חדשים, משום שהם לא מנוסים מספיק והסטטיסטיקה מראה כי הם מועדים יותר לעשות תאונות ולנהוג במהירות מופרזת.

הביקוש להשכרת רכבים לנהגים צעירים גדול

עם זאת, דווקא בקבוצת הגיל הצעירה של הנהגים החדשים יש צורך רב בהשכרת רכבים, למגוון מטרות, אם זו השכרת רכב לנהג צעיר שמיועדת לטיול משותף עם החברים, כשבדרך כלל הרכבים של ההורים אינם פנויים לשם כך כי הם משמשים אותם לעבודה. ההשכרה מאפשרת לצעירים לחלוק את ההוצאות שווה בשווה וליהנות מטיול מלא בחוויות, ומנסיעה מהנה.

בנוסף, נהגים צעירים רבים זקוקים לרכב לצורך נקודתי, עד שיקנו רכב קבוע שעלותו גבוהה. אם זה לצורך הגעה למקום העבודה, לנסיעה חד פעמית למקום רחוק, להגעה לאירוע, יציאת חברים משותפת, נופש או לכל צורך אחר. למרבה הצער, התחבורה הציבורית בישראל לא תמיד מאפשרת להגיע ממקום למקום בזמן אופטימלי ובצורה נוחה, דווקא קהל הנהגים הצעירים בדרך כלל חסר את המימון כדי לרכוש רכב קבוע, ולכן השכרת רכב היא פתרון זמין, זול ונוח עבורו.

הפתרון: השכרת רכב לנהג חדש ברנטה

ברנטה, גם נהגים צעירים יכולים להשכיר רכב לטווח קצר או ארוך, וליהנות מהיתרונות הרבים שבהשכרת רכב נוח ומפנק. ברנטה משכירים רכבים לנהגים צעירים מגיל 18, גם לנהגים הזקוקים למלווה, וגם לנהגים שיש להם פחות משנה רישיון. הצוות שלנו עומד לרשותכם, הנהגים, 24 שעות ביממה, תוך הקפדה על חוויית שירות מעולה, בדגש על יחס אישי. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור את הרכב שתרצו. באתר תוכלו לראות את המחיר ואת תנאי ההשכרה. המפתח כבר בסוויץ'... אנחנו מחכים לכם!

אולי יעניין אותך גם